Wie is Musti (de oprichter) eigenlijk?


Musti Olnen is de trotse oprichter van VZW Homie. Met zijn nieuwste project wilt hij een nieuwe kans geven aan jonge dak- en thuislozen.

Hij is afgestudeerd met een diploma Sociaal Werk aan de Hogeschool PXL in Hasselt.

Deze Hasselaar heeft al verschillende goede doelen meehelpen oprichten en heeft verschillende projecten op zijn palmares staan. Hij is een vertegenwoordiger van etnische culturele minderheden bij Integrale Jeugdhulp regio Limburg, zit in de raad van bestuur bij Arktos, educatief medewerker bij Internationaal comité…



Reacties

  1. Zelf ben ik ook geschrapt uit het volksregister maar tot op heden zonder problemen voor mezelf. (Al voelt het ergens wel als een straf die ik niet verdien) Momenteel heb ik een ecosociaal pop-up project lopen waardoor ik gratis leef (geen eten of onderdak hoef te betalen). Ik bereid mij ondertussen voor op een leven na dit project. Een off-grid leven. Ik hoop een weg te vinden die voor meer mensen toegankelijk is zonder afhankelijkheid van veel geld. (Ik ben niet financieel arm)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een pakkende getuigenis van de ex-dakloze Eric

De caravan: wat gaan we doen?