De caravan: wat gaan we doen?


Dakloze jongeren een rust- en bezinnigsoord geven is mijn doel met VZW Homie, het was voor mij dan ook een hele uitdaging om zo’n plek te creëren. Vele dakloze jongeren komen vaak terecht in een instelling waar ze een kamer toegewezen krijgen in een groot, statisch gebouw zonder weinig kleur en fantasie aan verbonden. Met dit in gedachte ben ik op zoek gegaan naar een ander alternatief, een huis of appartement was meteen een hele grote stap die financieel ook moeilijk haalbaar was en toen kwam ik op het idee om tweedehands op zoek te gaan naar een caravan.

Deze zoektocht verliep niet altijd even makkelijk maar na wat wikken en wegen ben ik de perfecte caravan tegengekomen die bestaat een mooie leefruimte met keukentje en toilet. Uiteraard is er nog wat werk aan de winkel om de caravan Homie-worthy te maken maar ik heb ontzettend veel zin om de caravan om te toveren tot een warme thuis!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Wie is Musti (de oprichter) eigenlijk?

Een pakkende getuigenis van de ex-dakloze Eric