Analyse communicatiekanalen


VZW Homie is een initiatief van Musti Onlen. Hij heeft de VZW opgericht omdat hij merkte dat er nood aan was bij jonge dak -en thuislozen in Limburg.

Deze jonge VZW beschikte voor ons initiatief nog niet over sociale media. Iets waar wij Musti als toekomstige communicatie specialisten zeker een handje mee hebben kunnen helpen.

Allereerst zijn we begonnen met het aanmaken van een Facebook-pagina. Op de pagina kunnen de bezoekers een getuigenis terug vinden van een 22-jarige dakloze uit Hasselt. Aangevuld met wat extra informatie over de VZW door Musti en Elien.

In de toekomst gaan we in onze Facebook posts de ervaring van de gebruiker van de caravan in beeld brengen. Gecombineerd met acties om vrijwilligers op te trommelen om het project te steunen. Dit door eten te maken voor de dakloze of hem mee aan tafel te nemen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Wie is Musti (de oprichter) eigenlijk?

Een pakkende getuigenis van de ex-dakloze Eric

De caravan: wat gaan we doen?